Barbeknoei in Lochem

24-05-2013 12:02

Dat was me wat zeg, een vol huis in Lochem, allemaal aan de barbeknoei !.

Is reuze gezellig geweest het afgelopen weekend en we hebben massel gehad met het weer, ja toch !, gelukkig hadden we ook nog de partytent en daar hebben we toch wel even in de avond gebruik van gemaakt wegens de frisheid buiten, en fikkie steken in een tent is toch ook wel heel bijzonder, die rook slaat wel op je longen !, hahaha.

Heerlijk gegeten, gedronken en gekletst, ik denk wel dat iedereen het naar de zin gehad heeft, tenminste, ik heb niemand stil in een hoekie zien zitten…….of heb ik wat gemist !.

Allemaal nogmaals heel erg dank voor de kado’s, centjes, drank, drogen, dvd’s en nog heel veel meer, bedankt vrienden !.

Knuddels van mij en tot de volgende keer maar weer.

Alex aus der Schweiz

 

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode