De kerstdagen etc.

06-01-2014 12:27

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, heel veel leuke dingen gedaan….ja, mijn vakantie was super.

Naar Lochem een aantal dagen geweest, was alweer lang geleden, natuurlijk de verjaardag van Shannen op 30 December, was ook heel erg gezellig, de 1e kerstdag met Shannen, Donny, Gerard en Hilke doorgebracht, de 2e kerstdag met de ouders van Daisy naar de Wok geweest, met Martin en Sandra uiteten geweest, oud en nieuw bij opa en oma gevierd, inclusief Andre………ben ik nog iets of iemand vergeten ?!, dan hoor ik dat graag, hihihi.

Afgelopen vrijdag hebben Daisy en Mike nog heerlijk voor ons gekookt, dat moeten jullie vaker doen !, haha.

De terugreis naar Zwitserland was er 1 om snel te vergeten, slecht en slecht weer gehad, helaas.

Jongens......bedankt voor alle mooie cadeau's.

Knuddels van mij

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode