Folgen bitte !

21-05-2013 21:00

Folgen bitte !, tuurlijk, heb toch niks te doen, het is mooi weer dus waarom niet, maakt me allemaal niet uit hoor, ben het inmiddels wel gewend dat ik door jullie aangehouden wordt om e's lekker in mijn auto te kijken of ik drugs vervoer, ach, hebben jullie de hond vergeten, zeker misselijk geworden van al die speurtochten.

Nog iets aan te geven Herr Beeckmann, drugs of andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen ?, nee, niks bijzonders bij me, oh ja, toch wel : een achterbak voor met alcohol, nein, dass ist kein Problem, keine Drogen Herr Beeckmann ?!.

Vriendelijk waren ze wel, die 2 Polizei-beambten, netjes alles uit de auto gehaald maar terugstoppen ho maar !, scheisse !.

Guten Tag Herr Beeckmann, gute Fahrt !...........my ass !.

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode