Vakantie

13-08-2013 18:49

Heb 2 heerlijke weken vakantie gehad in Voorburg als Lochem tezamen met de 3 kinderen!, heb iedereen weer mogen zien en dat was alweer lang geleden, de tijd gaat ook zo snel. De enige die ik helaas niet heb kunnen bezoeken waren Ronald en Monique, voelde me die dag niet echt super maar dat ga ik wel weer goed maken met ze.

Bij allen natuurlijk weer lekker gegeten en gedronken, dat hoort er natuurlijk een beetje bij, hahaha.

Lekker een avondje langs geweest bij Martin & Sandra, je had heerlijk gekookt San, jij ook hoor Martin !, bij Oma & Opa gegeten tezamen met Mike, ook daar was het weer effe gezellig om te zijn, ook natuurlijk naar Gerard & Hilke, ook daar was het weer pret, bij Marco & Bianca op bezoek geweest, ook weer gezellig om die weer te zien, Ron & Jet waren / zijn nog in de States, dus dat ging effe moeilijk, ben ik nog iemand vergeten, geloof het niet he ?!.

Met de kinderen, de 4 kinderen nog naar Jeffrey’s geweest, lekker aan de shoarma gezeten, was gezellie jongenssssss.

Deze 2 weken eigenlijk een beetje in huis gerommeld, met Mike & Shannen wat dingetjes gedaan en op stap geweest, lekker in de tuin bezig geweest, de voor- en achterzijde ziet er weer acceptabel uit, ja toch San & Martin ?, haha.

De laatste dagen van de week in Lochem geweest, wilde toch weer e’s naar Lochem toe aangezien ik daar niet zoveel kom natuurlijk, Shannen & Donny zijn nu 2 weken daar en die vermaken zich prima denk ik, het weer is redelijk, er zijn nog klusjes te doen en er zal ongetwijfeld weer bezoek gaan komen, dat zit wel goed.

Mike is deze 2 weken thuis, hij zal zeker gezelschap hebben van Daisy, hij moet ook weer werken als sparerib-coureur, dus daar is hij ook druk mee bezig, en natuurlijk z’n vrienden, dus, die vermaakt zich ook wel denk ik.

Heb ondanks 2 vette files een goede terugreis naar Suisse gehad, deze vette files waren in Duitsland, was een uurtje later thuis dan verwacht maar alles is weer goed gegaan.

Eind augustus komen de ‘Mosjes’ langs, zijn op vakantie overal en nergens en die komen een paar dagen aanwippuh !, gezellie jongens.

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode