Verhuizen van Mellingen naar Dottikon

01-07-2013 16:22

Hey knuddels,

Afgelopen weekend stond in het teken van de verhuizing, het was prima weer om te verhuizen, wat heb ik genoten van het mooie weer !!!.

Alles staat weer op z’n plek, hangen doet nog niks want daar heb ik voorlopig geen zin in, vanavond misschien nog effe schoonmaken en dan heb ik het helemaal gehad met verhuizen, voorlopig niet meer………denk ik.

Vanochtend mijn oude appartement opgeleverd en dat gaat met een stofdoekje, vergrootglas en meer van die onzin, jeetje mina zeg, wat een mierenneukers hier, hahaha.

Maar goed, alles is goed gegaan, appartement opgeleverd en ik krijg m’n borg terug !, masselpik !.

Vandaag weer, net zoals jullie, hard aan de slag en dan te bedenken dat het super weer is en wel de hele week.

Mijn nieuwe adres is :

Bahnhofplatz 10

5605 Dottikon

LG

Alex

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode