Weekend 11 t/m 13 Oktober 2013

15-10-2013 13:12

Wederom een kort weekend maar deze keer had ik een lekkere vroege vlucht van 14:30, uiteindelijk was ik rond de klok van 17:00 uur thuis en gezellie opgehaald door Shannen, altijd leuk als je opgehaald gaat worden en zeker door je dochter !.

Na een half uurtje kwam Mike ook binnengehuppeld, kwam van school, lange dag gehad dus die was ook wel toe aan een lekker weekend.

Zaterdag was een drukke maar ozo gezellige dag, Mike sliep van vrijdag of zaterdag bij Daisy dus die kwam om een uur of 12 aanwaaien, vervolgens wat gekletst, koffie gedronken eb een broodje gegeten. Nadat Mike naar het voetbalveld vertrokken was werd ik vereerd met een bezoekje van Gerard en Hilke, eindelijk zag ik die ook weer e’s, was alweer weken geleden maar dat hebben we in een half uurtje goed gemaakt.

Uiteraard hebben we, Sandra, Martin en ik, de dag weer doorgenomen, effe wat kletsen, sigaretje roken en dat is altijd weer gezellie om te doen, ja toch !.

Gerard en Hilke hebben me bij Forum Sport afgezet, Mike en ik gingen samen voetbal kijken, voor Mike is het voorlopig effe alleen kijken naar het voetbal want hij heeft wederom last van z’n enkel. Na de pauze van de voetbalwedstrijd ben ik naar huis gegaan, wilde nog wat thuis doen. Mike kwam na de wedstrijd zijn gezicht weer laten zien, vervolgens zijn we naar de Hoogvliet voor wat boodschapjes en hebben we heerlijk gegeten bij de Boerderij, het restaurant gelegen naast de Hoogvliet.

De avond vliegt dan om als je het gezellie hebt, Mike ging die avond met z’n vrienden op stap, ik vermaakte me thuis wel met wat tv, alhoewel er eigenlijk geen reet op tv was !.

Zondag heel vroeg in de ochtend weer terug naar Zürich, aangezien het niet mogelijk was om een vroege trein te pikken hebben we maar een taxi besteld, tenminste, Mike heeft dat voor me geregeld. De taxi stond keurig om 05:00 uur voor de deur en dat betekende dat ik mooi op tijd was voor het inchecken.

Het weer die ochtend in Amsterdam was een drama, dat betekende dus veel turbulentie en daar heb ik het niet zo op !, gelukkig eenmaal boven het wolkendek was alles weer normaal. Eenmaal aan gekomen in Zürich scheen het zonnetje, heerlijk.

Jongens, weer allemaal bedankt voor de gezellige uurtjes.

Knuddels,

Lexie

 

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode