Weekend 11 t/m 15 Dezember 2013

17-12-2013 12:57

Heb een heerlijk lang weekend gehad met de kinderen in Voorburg, afgelopen woensdagavond laat was ik al in Voorburg en zondagmiddag weer terug naar Zürich.

Met Shannen lekker wezen shoppen voor de kerstmis op donderdagmiddag in Leids, naar Opa en Oma geweest op zaterdagochtend, broodje en bakkie koffie, vervolgens effe wezen kijken naar het voetbal van Mike en in de avond naar Ronald en Monique in Leidschenveen geweest.

Shannen was zo lief dat ik haar autootje mocht lenen voor die paar dagen, ze ging toch de hort op met Donny naar Lochem voor het weekend en dat is toch wel prettig als je een beetje vervoer hebt, zeker met de boodschapjes !. Bij Marco en Bianca geweest, ook effe een bakkie gedaan, prima !.

Met Mike ook leuke dingen gedaan, samen gegeten elke avond, naar het voetbal geweest, wat boodschapjes gedaan, lekker gekletst en meer van dat soort dingetjes.

Natuurlijk ook nog effe de buurtjes gezien, met Sandra nog effe een paar kleine boodschapjes op vrijdag in de middag gedaan, de dagen doorgenomen met Martin, hihi.

Kortom, ik heb lekkere dagen in Voorburg gehad, nu nog een paar dagen en dan heb ik lekker 2 weekjes vakantie bij de kinderen in Voorburg, op naar de vakantie zal ik maar zeggen !.

Knuddels van mij

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode