Weekend 14 t/m 16 Juni

18-06-2013 11:27

Afgelopen weekend was een lekker lang weekend, kwam vrijdagavond pas laat op Schiphol aan maar dat mag de pret niet drukken !.

Zaterdagochtend met Shannen naar Lochem gereden om een ander huisje te gaan bekijken, het huisje beviel ons prima, meer dan prima, meer ruimte, luxer en hier totaal geen buren, dus het was eigenlijk een uitgemaakte zaak.

In de middag een party van Opa en Oma gehad, was leuk en gezellig om iedereen weer e’s te zien en om even bij te kletsen.

Weer effe met de buren de week doorgenomen, zoals altijd weer effe gezellie.

Na afloop heerlijke pannenkoeken bij Marco en Bianca gegeten, nog effe blijven hangen en vervolgens weer terug naar huis met de turbo van Shannen, was toch wel een beetje moe van de afgelopen dagen.

Zondag lekker goed uitgeslapen, Mike sliep bij Daisy dus ik had alle tijd. In de middag kwam Mike gezellig naar me toe, effe gekletst en wat dingetjes in huis gedaan. In de avond zouden we naar the Fox gaan voor een diner, we hebben uiteindelijk alleen ons voorgerecht kunnen gebruiken bij de The Fox, bijna 1 ½ uur wachten op het hoofdgerecht vonden we toch iets te gek, we hadden reeds gevraagd of ze ons niet toevallig vergeten hadden maar alles was onder controle, zeiden de dames !, uiteindelijk hebben de jassen aangetrokken en zijn we er vandoor gegaan, we konden nog wel ons telefoonnummer achterlaten maar daar had ik niet zoveel trek in, hahaha !.

Zondagavond nog effe gekletst met de kinderen en op tijd naar bedje toe, de kinderen moesten tenslotte weer de volgende dag werken en ik kon nog effe blijven liggen, mijn vliegtuig terug naar Zürich ging pas in de middag.

Knuddels van mij

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode