Weekend 25 t/m 27 Oktober 2013

29-10-2013 07:40

Afgelopen weekend met de auto naar de kinderen gegaan, ik had een extra dag vrij dus ik besloot maar e’s met de auto te gaan, kon ik eindelijk ook het mooie koffiezet apparaat wat ik van Mike gekregen had meenemen, daar zal ik zeker veel plezier van gaan krijgen, eindelijk lekker koffie i.p.v. die instant-troep !.

Vrijdag met Mike opstap geweest, wat boodschapjes gedaan bij de Hoogvliet, naar Leids geweest om samen een broek en sokken te kopen, heb voor mezelf ook maar sokken gekocht, dat was ook wel nodig. Naar het Kruitvat geweest, effe wat medicijnen gekocht, is toch wel heel veel goedkoper dan hier in der Schweiz. De laatste week heb ik last van een Ohrentzüdung dus ik dacht, effe naar de apotheek en wat druppeltjes kopen, dank u wel meneer, dat is dan omgerekend 15 euro………hahaha, dropstengels.

Met Mike ook nog naar de Ford garage geweest want mijn berschermings-spoiler aan de voorkant lag er al een paar weken af, die had ik bij het parkeren in Lochem eraf gereden en dan is het toch wel heel erg handig als je iemand kent die de middelen heeft om dat effe te doen voor je, Sander en Mike, bedankt !.

Op vrijdag en zaterdag nog effe de week doogenomen met Martin en Sandra, altijd effe gezellie om dat te doen.

Vrijdag in de middag ook nog Shannen gezien, gezellie, zij gingen dit weekend naar Lochem toe, ten eerste om effe er tussenuit te zijn en ten tweede Donny moest voor de auto weer naar de boeren in Raalte toe, dus dat was een mooie aangelegenheid om Lochem aan te doen.

Mike had zaterdag een big party van Ronald, zijn schoonvader, in Ypenburg, dus die was druk de gehele dag.

De terugweg naar Zwitserland verliep soepel, totdat ik ergens in het zuiden van Duitsland terecht kwam, egt een noodweer en dat heeft me veel tijd gekost, niks aan te doen dus, ben in ieder geval weer veilig aangekomen…………was gezellie het weekend, is allemaal weer zo snel gegaan, jammer !

Knuddels van mij
Lexie

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode