Weekend 21 t/m 23 Juni

25-06-2013 17:05

Het weekend bezig geweest met inpakken en uitpakken, de auto in en de auto uit, van Mellingen naar Dottikon and vice versa, dat is eigenlijk wat ik gedaan hebt het afgelopen weekend, dus eigenlijk een kut weekend, maar ja, wil het natuurlijk zelf, hahaha, scheelt weer wat centjes in de maand, lekker dichtbij het stationnetje en meer van die onzin en daar doe ik het allemaal voor !.

A.s. vrijdag komen de verhuizers die de grote meubels naar Dottikon overbrengen want die kan ik niet in m’n auto proppen, dat gaat me niet lukken, wanneer de mannen dan klaar zijn komt er een andere firma die het appartement zal gaan reinigen en dat alles volgens het officiële protocol want het appartement moet volgens de regeltjes aan de verhuurder overgedragen gaan worden, pffff.

Nou dat was het wel effe weer want ik heb het wel gehad, hahaha.

Knuddels

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode