Weekend 7 t/m 9 März 2014

11-03-2014 12:01

Afgelopen vrijdag was ik lekker op tijd in Voorburg, rond de klok van 16:00 uur was ik thuis, mooie tijd !.
Bij aankomst nog effe bij Sandra langs geweest, bakkie gedronken, natuurlijk !, en met Coen gekletst, die was bezig met onderhoud aan de ketel.
Dat kwam dus heel mooi uit want mijn ketel is dus ook aan onderhoud toe, een schoonmaak beurt kan geen kwaad, gaat geregeld dus worden, mooi Coen, bedankt !.

Afgelopen week ben ik Opa geworden en heb dus een poot gekregen van Blacky, de nieuwe aanwinst in huize Beekman. Alarm is niet meer nodig, daar hebben we reeds de hond voor….Een lief beest, egt !.

In de avond effe met de buurman de perikelen van de afgelopen weken doorgenomen, Donny weer e’s gezien, kwam de spulletjes voor het weekend halen, normaliter doet Shannen dit altijd maar aangezien zij werken moest heeft Donny dit maar gedaan.

In de avond nog effe met Martin, Mike en ik naar de Hoogvliet geweest, effe boodschapjes doen voor het weekend, drank !....ja, ook nog andere dingetjes hoor !.

Zaterdagochtend tesamen op de scooter naar Opa en Oma gegaan, effe broodje gegeten en natuurlijk een koppie koffie gedronken, was weer gezellig om de familie weer e’s te zien. Vervolgens weer naar huis gebracht door Mike want met Shannen had ik ook een afspraakje en Mike ging naar Forum Sport, dus dat betekende ook dat ik op de hond mocht passuh. Met Shannen wat gekletst, heel kort maar want ze moest weer aan de slag, maar goed, we hebben elkaar weer gezien en daar gaat het tenslotte om.

De rest van de dag nog wat in huis gedaan, de gebruikelijke dingetjes, het weer was overigens heerlijk op deze dag, de lente komt eraan, de sneeuw en andere troep zal waarschijnlijk wel niet meer gaan komen.

In de avond voor de tv gehangen, Mike was pleiite, eerst met de hond en vervolgens kwam hij de hond weer thuis brengen, heb werkelijk geen kind gehad aan de hond, lag heerlijk te slapen en af en toe kwamen er vreemde luchtjes vanuit zijn kant…..

Zondag was weer de dag om weg tegaan, helaas maar het is niet anders. Met Mike afgesproken dat ie lekker kon blijven liggen, hij kan wel wat slaap gebruiken, het weer was tenslotte zo mooi weer dat een wandeling wel lekker was.

Nog een sigaretje gerookt met de buurman en op naar Mariahoeve, de vlucht terug naar Zürich was goed, redelijk op tijd dus terug om nog effe wat zon mee te pikken in Zürich.

Knuddels van mij en tot de volgende keer.

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode