Weekend 8 t/m 10 November 2013

12-11-2013 12:06

Afgelopen weekend was een weekend om snel te vergeten, was natuurlijk wel weer heel erg gezellig met de kids, de buurtjes Martin & Sandra en natuurlijk bij Marco & Bianca maar ik voelde me nou niet egt lekker, klein griepje onder de leden !.

Vrijdagavond kwam ik aan, met de trein naar Mariahoeve en ik was nog niet buiten of het regende, jammer dus !. Zaterdag in de middag nog effe naar het voetbal wezen kijken van Mike, misschien was dat net iets teveel van het goede, achteraf kletsen is altijd makkelijk natuurlijk, haha.
Met Mike die avond lekker samen gegeten, tandori chicky, weer e’s wat anders dan een biefstukje. Rond de klok van 19:00 opgehaald door Shannen voor de verjaardag van Marco en Bianca, was gezellie bij hen maar ben op tijd weer naar huis gegaan vanwege mijn gestel, blabla.

Zondag was ik van plan om naar het hockey te gaan kijken van Shannen maar ik voelde me nog steeds beroerd, dus helaas Shannen moeten afbellen en lekker in bed gebleven. In de middag kwam Mike weer aanwaaien, was wederom gezellie, lekker gekletst en in de avond gezamenlijk een bieftstukje gegeten, eindelijk he Mike !, goed gekookt vriend !.

Die avond op tijd naar bedje gegaan, Mike ging toch naar Daisy toe dus kon ik mooi mn bedje in. Shannen was tegen 22:00 uur thuis, kwam nog effe gedag zeggen, wat een lieverd he !.

Maandagochtend om 05:00 uur de trein in op weg naar Schiphol, lekker rustig, gek he !. Goeie vlucht gehad en was een mooie tijd op kantoor, 09:15 uur, goed gedaan jochie !.

Alle lieverds weer bedankt voor alles.
Lexie

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode