Frankrijk en de Fransen

04-10-2011 13:25

De terugreis naar Dottikon is prima verlopen, deze keer niet door Duitsland maar door Frankrijk, verloopt allemaal iets sneller dan momenteel op de Duitse wegen. Dat de Fransen niet kunnen rijden blijkt keer op keer, wat een teringlijers op de weg :‘

Kom je aanstuiven pleuren ze hun auto naar links en blijven daar net zolang rijden tot ze zin hebben om naar rechts te gaan, als het voor mij even te lang duurt, gaan we gewoon rechts passeren, dat kan en mag ook in Frankrijk, wat een stelletje onbehouwen boeren zeg !‘.

De wegrestaurants in Frankrijk zijn ook slecht, willen geen Engels praten ( maakt me ook niet uit, ik lul gewoon door in het Engels ) eigenlijk is alles slecht in Frankrijk, ik kan geen enkel positief punt vinden…..zucht !, zelfs de toilet juffrouw is alle beneden peil en dat heb ik haar effe lekker laten weten, wat een takke wijf was dat !.

Heerlijk om zo effe lekker te zieken over die Fransen, ik word pas weer rustig wanneer ik de Zwitserse grens zie………

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode