Weekend 16 t/m 18 Mei 2014

20-05-2014 11:51

Heb een heel leuk weekend met de kinderen gehad en dan bedoel ik alle kinderen, Shannen, Donny, Mike en Daisy.

Afgelopen zaterdag uit eten geweest bij Zenswok met de kinderen en een heel mooi horloge en een grote bos bloemen gekregen, ik ben dus verwend door de kinderen, jongens……nogmaals heel erg dank hiervoor en dan natuurlijk ook voor de gezelligheid !!!.

Zaterdagmiddag Oma nog op bezoek gehad, koppie thee en een broodje en natuurlijk ook gekletst, Opa was er niet, die was met Sander op stap met de auto want Opa hoorde vreemde geluiden, hopelijk zijn deze geluiden verdwenen.

Voordat ik met de auto vertrok de auto flink volgeladen met spullen die ik niet meer nodig heb, ik ben dus weer aan het verhuizen en dit is wel de laatste keer, verhuizen doe ik niet meer, haha !!!

Zowel de heen- als de terugreis verliep goed, de terugweg naar die Schweiz was warm, heel erg warm en dan is het lekker dat je airco hebt.

Knuddels van mij

Lexie

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode