Zürich - Grill und Bier

26-08-2011 13:20

Vanavond bij 'mijn' stamkroeg Cardinal gegeten en gedronken, 1 x per week ga ik daar e's langs om lekker te eten en te drinken. Op vrijdag is het meestal feest want dan wordt er gegrilled en hoe !.

Het vlees in der Schweiz is niet goedkoop maar het smaakt fantastisch, wat je ook eet van vlees, het smaakt geweldig !.

Vanavond dus gegrilled; bratwurst, schweinesteak en een pot bier erbij, super, je avond kan niet beter, uiteraard krijg je er pomme-frites en salade erbij om het compleet te maken.

Ik ben inmiddels weer thuis, even inpakken en dan morgen weer terug naar mijn oude stek in Dottikon, ik ga Zurich zeker missen maar af en toe wat slapen kan ook geen kwaad !.

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode