Zürich - Shannen, Donny & Mike

30-08-2011 13:20

Is altijd weer goed en gezellig om thuis te komen in Voorburg bij de kinderen en sedert een aantal maanden, een nieuw 'kind' erbij, Donny, een goede en aardige gozer waarmee ik het absoluut goed kan vinden, Donny misschien niet met mij maar dat hoor ik dan wel, hahaha !.

In de maand juli zijn die 3 bij me in Zurich geweest, was soms niet al te best weer maar het was super gezellig, de deur staat open voor een volgende keer maar dat wordt dan in Dottikon, hebben die gasten tenminste een eigen slaapkamer !.

Elke keer wanneer ik aankom op Schiphol, daarna de trein neem naar Mariahoeve ( wat niet altijd lukt he jongens ! ) wordt ik door Donny en Shannen opgehaald, maakt niet uit hoe laat, echt super van die jongens. Kom ik thuis dan staat Mike klaar met wat lekkers en natuurlijk een biertje want dat wil ik altijd wel graag als ik thuis kom na zo'n lange dag.

A.s. vrijdag is het weer zover maar dan kom ik met de eigen auto, dus de kinderen behoeven me niet te komen ophalen, ook wel e's lekker voor hen natuurlijk, ja toch of nee toch ?.

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode