Zürich - Van alles en nog wat

21-09-2011 19:16

Laten we beginnen met het weer: "lekker zonnetje vandaag, het wordt wel wat frisser maar ik mag absoluut niet klagen ook al zit ik binnen !".

Vandaag alweer woensdag, nog effe en dan stap ik weer de auto in naar mijn lieve kinderen, tegenwoordig 3.....maar dat had ik al uitgelegd, ja toch ?.

Op het werk is alles onder controle, bevalt me nog steeds prima en dat is heel belangrijk. Thuis gaat ook alles goed, ik eet af en toe zelfs gezond !.

Mijn nieuwe telefoon, Sony Erisson Xperia Arc, werkt eindelijk, met dank aan Ben, de vriend van Mike.

Shannen is weer naar de kapper geweest, ze is niet blond meer maar wit !, hahaha, dat wordt opnieuw naar de kapper gaan.

Met Mike op school gaat het soms moeizaam, het nivo is waarschijnlijk net iets te hoog, gaat allemaal goedkomen met m'n vriend !.

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode