Zürich - Verhuizen naar Dottikon

29-08-2011 12:30

Afgelopen zaterdag verhuisd naar Dottikon, verhuisd met gemengde gevoelens maar dit is voor mij de beste oplossing. Ik heb 3 mooie- en leuke maanden in Zurich gehad maar het is mooi geweest zo !.

 

De reden van de verhuizing was eenvoudig :"Mijn verhuurder gaf te kennen dat alle apartmenten gerenoveerd zouden gaan worden, nieuwe badkamer en nieuwe keuken, vervolgens werd ook nog de buitenkant onderhanden genomen of ik maar wilde vertrekken t/m eind oktober, waar heen ?", ja, daar wist ie niet zo snel een antwoordt op te geven, bovendien gaf hij aan dat het hele gebouw waarschijnlijk pas eind February 2012 wel klaar zou zijn !, haha, grappenmaker............

 

Dat was voor mij de welbekende druppel, een enorme druppel en heb hem medegedeeld dat ik weer terug ging naar Dottikon en dat ie door de stront (scheisse!) kon zakken met z'n apartement !.

 

Ik zit weer in Dottikon, het is goed zo, we gaan het wel weer zien de komende maanden, ik slaap in ieder geval weer goed en dat is ook wat waard !.

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode