Zürich & Voorburg

16-09-2011 19:15

De afgelopen 2 dagen was ik even ergens anders, woensdag en donderdag, had ik een korte cursus bij de firma Cisco, alles over switches, blades en nog meer van dat soort toestanden, NU ben ik er weer !.

Het weekend staat weer voor de deur en de kans is heeeeeeeeel klein dat ik dit weekend in Voorburg zit, het vliegen is de laatste weken ontzettend duur geworden en de tijden zijn belachelijk te noemen, dat de tickets soms duur zijn kan ik wel een beetje mee leven, daar kom ik wel weer overheen maar om nu op vrijdagvond om 23:00 uur thuis te komen en zondagochtend weer weg te moeten om 09:00 uur is mij wat te gortig, vandaar ook de auto. Mocht ik vanmiddag geen vrij kunnen krijgen dan houdt het een beetje op, helaas, dat betekent voor mij dat ik pas om 18:00 uur de auto kan gaan pakken en dat ik ergens midden in de nacht in Voorburg zal gaan aankomen………..dus, volgend weekend weer !.

Het weer is de afgelopen dagen goed geweest, heeft wel wat geregent maar over het algemeen genomen is het redelijk weer, het zonnetjes schijnt zelfs, voor het weekend verwacht men regen, lekker dus !.

Verder heb ik niet zoveel te melden vanuit Zurich, wat ik het weekend ga doen weet ik nog niet, ik ga wel e’s lekker uitslapen, daar ben ik wel aan toe, mischien dat ik de auto ga wassen en oh ja, ik heb nog huiswerk staan voor mijn cursus Duits en die begint as maandag weer, afgelopen maandag ging de cursus Duits niet door vanwege het zogenaamde ´Knabenschiessen´ !.

Contact

Alex Beekman

alex.beekman@planet.nl

Doorzoek de website

© 2012 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode